Tuesday, June 01, 2010

ya ALLAH... tolong lah hambaMu yg lemah ini........

baru je lepas bace n0ta ain kat fb... tentang dia dan sham.. tanpa sedar airmata aku mengalir xhenti2... rase seperti diri ni sgt2 kejam merampas kebahagiaan ain!!!

"ain.. saya mintak maaf... semuanya dah terlewat mase sy tau kewujudan awk...
kata sham... saat dia mengenali sy, percintaan awk dan dia sgt suram.. dan sudah berkali2 hampir2 dia memutuskan perhubungan 2.. "

ya ALLAH.. apa sebenarnya yg terjadi antara mereka??????

aku sudah terlalu cintakan dia... terlalu mengasihi dia dan terlalu memerlukan dia!!!
aku xkan mampu utk kehilangan dia...
hidup ni xkan bermakna tanpa dia... aku xsanggup lg menempuh kekecewaan 2... aku xsnggup lg.... dia seperti nyawa ku kini... aku "hidup" dengan gelak tawa dia... gurau senda dia.. senyuman dia... kasih sayang dia........ dan cinta dia!!!! dan dia juga mencintai aku.. aku percaya itu kerana aku nampak sinar dari matanya tatkala kata2 indah itu diucapkan.....

kami bahagia sekarang.... tetapi kebahagiaan itu xkan sempurna jika kau xperoleh kebahagiaan kau, ain... aku m0h0n... mungkin sham juga xkan mampu melihat kau berterusan begitu.. carilah kebahagian kau ain... jgnlah mengharap lagi cinta dia.. dia sudah memilih aku... mungkin sayang pada kau masih ada.. tp cinta???

No comments:

Post a Comment